Dyon-bästa kvalitèn!

Jag har ett träns och tillhörande brösta i Dyon. Är verkligen jätte nöjd med båda, otroligt fina träns har dom och väldigt fint med liite bredare över nackstycket. Jag har dyon working collection vilket är bland de bästa tränset jag har haft! Väldigt smidigt med hakar när man ska byta bett och snyggt:) Och ändå tror jag att det är den lite mer "billiga" varianten av dyons sortiment så kan bara tänka mig kvalitèn på dom dyraste tränsen;) Kan verkligen rekommendera dom!

                                 
                                             

                                             
                                                              Dyon working collection!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0