Sooooova

Hehe får bli ett sista inlägg för idag, snart ska jag alltså soooova;) Tänker på morgondagen har 2 hästar som ska ridas,ena ska skos och det ska packas en jäkla massa saker eftersom vi åker bort med T redan på Onsdag;) Så nu vet ni vad jag kommer syssla med heeeela dagen i morgon men kul är det!:D Tänkte lägga upp en lite mer tydlig bild av min och T tävlingsutrustning men det får bli imorgon. Kom precis på att jag har glömt att ladda upp filmen från träningen i Torsdags...så det får väll oxå bli imorgon!;)


                                     Hehe ganska muppade bilder...från Södertälje
  
                              

                              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0