Nästa inköp!

Har suttit och tittat runt på lite fina Dyon träns. Själv har jag 3 st träns, ett Dyon och 2 glengordon så igentligen behövs det inte men ändå kul med lite nytt. Men det får nog bli till nästa häst istället, det jag har spanat in är iallafall Dyon Classic Collection med lite tjockare nosgrimma. Mina andra jag har är väldigt smala så det skulle vara kul med nått som inte ser ut som dom andra 3;) Dessutom har det här tränset lite bredare nackstycke än vanliga träns så det skiljer sig lite iaf:) 

                                                  Vilka är era favorit märken på träns?
                                       

                                       

                                       

                                       



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0