Resultat-Heby

I Lördags var vi alltså och hoppade en LB & LA, vi kom fram runt halv 10 så hann inte gå banan men det gick bra ändå!;) Tina var sååååå galet pigg på framhoppningen bocka och for:O Buuuuuuuuus ponnyn, vi var iallfall dubbel nolla. Hon var väääldigt fin och igentligen är LB inte rätt klass för henne men ändå skönt att få lite nollor innan vi hoppar högre. Svängde lite lagom i omhoppningen men det räckte inte till pris;)
I LA var hon guuuuuda fin på framhoppningen(hade lugnat ned sig en aning) och hoppa sååå fint inne på banan oxåå. Kom kanske i lite aning flack galopp in i kombinationen så där rev vi A hindret efter det hoppades hon som attan;)haha  Till sista hindret slappnade jag av en aning för mycket och då blev Tina lite osäker och stannade tar på mig det helt, även fast jag kännde att vi kom perfekt så skulle jag bara suttit upp men istället slappnade jag av lite för mycket och det känner dom ju direkt. Blev även 2 tidsfel.. inget toppen resultat borde varit felfria men men sånt som händer! Bara att se frammåt och snart är det ju dags för första Elit omgången!!:DD
Lägger upp filmer lite senare när jag har hunnit ladda upp dom!:)

                            
                                                               Runsten förra året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0