Blogg order:)

Hehe fick en blogg order av min fina vän Sara♥ Tänkte börja att berätta lite om vad jag och Tina har haft för oss under lovet! I onsdags vid 10 linade jag finisen på morgonen medans mamma packade in alla saker:)) Hon var ovanligt lungn faktiskt brukar annars vara sådär lagom galen på lina men det gick bra! Kom fram runt 12. Börjadde med att packa ur och stoppa in T i en box. På eftermiddagen åkte vi till ridhuset Erika hade med sig 2 och jag red T. Hon var ganska springig i början men blev bättre mot slutet. Pussssssade självklart på Calle oxååå! På torsdagen så fixade vi stallet på morgonen och mockade lite hagar, åkte till ridhuset på morgonen och red Calle, gick bra men tyvär blir det ju så att man börjar om på samma ruta varje gång men det är ju inte så konstigt eftersom det dröjer mellan gångerna. Skrittade och travade och han var duktig lite mer frågande än förra gången men han är ändå såååå duttttig fina killen!! I fredags så var jag iväg på tävling i Högbo med Erika, gick jätte bra för henne på sina fina hästar:) Packade och putsade lite till T:)) Resultat från i Lördags kommer i ett separat inlägg!


                              
                                                                     Tina i Tierp Msv.B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0