...

Heeeeej, tyvär haft mycket och göra så därför har jag inte haft tid att blogga;) Men nu så, kom till stallet runt 12 idag. Började mocka och fixa allt åt Tina och en storhäst i stallet:) Red en låååång ridtur på honom, sen var det dags för häst nr.2 joggade henne lite lätt idag, mycket lösgörande arbete vilket gick väldigt bra! Fina tjejen♥ Tyvär kommer det bli lite dålig uppdatering från ons-sön då vi åker till några kompisar. Har jag tur så är min kåååmpis Erika snäll och lånar ut sin dator och då kanske det kan bli ngt inlägg haha;) Har inte gjort så mycket mer idag nu väntar jag på att mammmii ska bli klar med den goa maten!;D

                          

                                           Jag och Nicole på våra snygga skimmlar;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0