Candyboy U

Tänkte berätta lite mer om min fina tre åring Candyboy U, allting började när jag stog och tittade på en hoppträning och började prata med min kompis mamma om lite famtids planer. Jag tyckte otroligt mycket om deras häst och vi började prata lite om henne och sådär och helt plötsligt säger min kompis mamma Marie att dom har en hingst avkomma från deras fina häst. Jag blir såklart jätte intresserad och åker hem och tjatar på mamma och pappa som säger att neeejejjjj vi ska inte ha mer än en häst!! Men duktig som jag är så lyckades jag dra med mig mamma hem till dom och jaa vad ska jag säga det var ♥käääärlek♥ vid första ögonkastet!! Söööt som socker!! Elr vad säger ni??


                                             
                                       

                               
                              
                                   

                                   
                                 
                               
                               Ni kanske förstår varför jag föll pladask för den här socker söta killen!!
                                  Är så tacksam för att vi fick chansen att köpa min lilla älskling♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0