Daaaagen

 Idag fick Tina vila, brukar passa på att låta henne vila på Tisdagar då jag går ända till 5 i skolan:/ inte okej!Mammmii är iaf snäll och tar hand om finis ponnyn:) I söndags var det en familj som kom och provade Tina och det gick jätte bra, spännande! Vi hoppade ganska mycket så igår fick hon ett lätt jogging pass i ridhuset och hon kändes mjuk och fin. Kärlek till henne♥ Idag har jag förresten varit duktiig och gjort min lilla foto uppgift, fick till några snygga vinter bilder. Kanske lägger upp dom här sen, min sööta hund Lizzie är allmänt gosig och snart kommer mamma hem.   


                                

                                Finaste pållen får stå för bilden;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0