Lite bilder på det jag köpte på Lyckås!

Köpte alltså ett tvådelat bett med gummi på sidorna, passade Tina väldigt bra och har kännts jätte bra när jag har ridit med det:) Lånad bild av http://ponnyochryttare.se/?p=5282


                           
                              

        Sen köpte jag Lyckås egna damasker, har dom som lite vardags skydd istället för att linda varje dag;)

                          

Sen köpte jag även ett par bruna ridbyxor! Jätte fina ser exakt ut som Skaras fast med märket horselife. 


                           
                                      
                            

 Blev inte så mycket "kvalite" grejer handlat men det var från min egen plånbok och då får det bli lite låg budget;)) brukar annars vilja satsa på att köpa lite mer kvalite av sånt som jag använder varje dag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0